Leer hoe rendabel uw online acties zijn door meer inzicht in de bezoekers van uw website!
Algemeen
Jaarlijks steken jullie veel tijd, energie en geld in (online) advertising, het bijhouden van de website en social media. En aangezien voor veel bedrijven de website hét uithangbord van het bedrijf is, wilt u daar zoveel mogelijk bezoekers naartoe trekken om uiteindelijk met ze in contact te komen. Alle marketing inspanningen moeten immers wel ergens toe leiden! Gek genoeg weten veel bedrijven nauwelijks wat alle inspanningen ze oplevert. Met Google Analytics krijgt u hier juist inzicht in.
Google Analytics is een gratis rapportagetool dat u vertelt hoeveel bezoekers uw website hebben bezocht. Maar interessanter nog; via welk kanaal ze daar zijn gekomen, welke pagina’s van je website ze hebben bezocht, hoe lang ze op een pagina zijn geweest, vanwaar ze op op uw site zijn gekomen, etc, etc. Kortom: het kan een arsenaal aan statistieken bieden die u kan gebruiken om al uw online inspanningen te analyseren.
Maar welke informatie is nu interessant voor uw bedrijf?
En hoe komt u dan aan die informatie binnen Analytics?
Hoe interpreteert u al die informatie? Dat leert u in deze workshop!
- Zeer praktijkgericht; morgen toepasbaar
- Interactief
- Kleine groepen (max. 10 personen)
- Maximaal 5 uur
- Door professionals gegeven
Datum en tijd: 17-nov-2016 16:00 - 21:00
Locatie: TIlburg: Deprez gebouw
Doet u mee?
Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.